Mentorprogram hatékonyságnövelés

Az elmúlt évek alatt 95 cég fordul hozzánk hatékonyságnöveléssel, kapcsolatos problémákkal. Ezeknél a cégeknél átlagosan 9-24 százalékos növekedést értünk el.

Ha a céges dolgozókra és folyamatokra nem fordítunk elég figyelmet, szétforgácsolódnak az erőforrások, a cég pedig gyengébben teljesít.

A Te cégednél is felmerülnek az alábbi problémák?

  • Feszült a hangulat az irodában?
  • Kimerültek, motiválatlanok a kollégák?
  • Nem tudod mérni, hogyan dolgoznak az embereid?
  • Folyton csöng a telefonod, nem látod a feladataid végét?

A felmerülő problémákra a cég hatékonyságnövelése a megoldás!

Hatékonyság alatt azt értjük, hogy egy adott termék vagy szolgáltatás előállításához mennyi erőforrásra van szükség. A fenti problémák csak „tünetek”, amelyek rontják céged teljesítményét, holott Te úgy érzed, mindent megteszel a sikerért.

A problémák általában az alábbi okokból fakadnak:

  • Tisztázatlan szerepek
  • Feladat- és hatásköri problémák
  • Nem átlátható folyamatok
  • Átfedések, párhuzamosságok a feladatokban, munkakörökben
  • Gazdátlan területek
  • Kommunikációs problémák
  • Lassú reagálás, döntéshozatal
  • Rugalmatlanság

A problémák okaik három lépcsőn keresztül megszüntethetők:

I. Cégdiagnózis: Felmérés és célkitűzések

Annak érdekében, hogy megkapjuk a szervezet diagnózist, indulási helyzetfelmérést készítünk, személyes interjúkkal és online kérdőívekkel. Ennek tartalmi elemei a következők:

1. milyen folyamatok és rendszerek, működnek jól a cégen belül

2. mik azok a folyamatok és rendszerek, amik működnek, de javításra szorulnak

3. melyek azok a folyamatok és rendszerek, amelyek egyéni megoldások és/vagy a cég fejlődése miatt jöttek létre és gátolják a növekedést és a fejlődést a cégen belül

II. Folyamatfejlesztés: Beszélgetéssorozat

A kapott eredményeket írásban –(a részvevők anonimitásának megtartásával)– megosztjuk a veled, mert fontosnak tartjuk a vezetővel részletesen, ismertetni és átbeszélni az eredményeket, kimeneteket. A beszélgetéssorozatot váltakozó létszámú és összetételű kiscsoportokban folytatjuk a munkatársakkal a felmérésben kapott eredmények alapján. Tesszük mindezt úgy, hogy a munkavégzés zökkenőmentes legyen.

III. Rendszer – és folyamatfejlesztés

A problémás területeken – pl. a HR rendszer, kommunikáció, munkaszervezés, ügyfélkapcsolatok – komplett (szervezethez igazított) leírásokat és folyamatokat készítünk el és adunk át, ezek könnyebbé teszik a mindennapi munkavégzést, és jelentős pénzt, emberi energiát és időt takarítanak meg azzal, hogy ezeket nem kell a vezetőnek minden nap, mindenki számára, újból és újból elmondania.

A hatékonyságnövelés várható eredményei:

  • Világos szervezet, egyértelmű felelősségek, és feladatkörök
  • Transzparens folyamatok, világos és átlátható működés
  • Gyorsabb átfutási és feldolgozási idők
  • Megalapozottabb döntések, gyorsabb reagálás
  • Erőforrások hatékonyabb kihasználása
  • Szervezeti kultúraváltás
  • Jobb és célravezetőbb kommunikáció
  • Motivált, elkötelezett munkatársak

Hívd szakértőnket!


+36 (30) 284 53 32

Online időpontfoglalás

 

AC Business Connect Kft.

Iroda: 1149 Budapest Mogyoródi út 32.

Székhely: 1157 Budapest, Nyírpalota út 83.

office@konyveltessvelunk.hu

+36-70-420-9751 vagy +36-70-330-9093


Tevékenységi kör: 69.20 Számviteli, könyvvizsgálói, adószakértői tevékenység

Mérlegképes regisztrációs szám: 164937

Adószám: 23699577-2-42

Cégjegyzék szám: 01-09-974166

Felelősség biztosítás: 20 Millió/év Generáli Providencia Biztosító Zrt.

Bank: CIB Bank

Számla Szám: 10700660-66164968-51100005